Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Deze Bner Is Nog Vaker Op Tv Dan Ruben Nicolai En Gek Genoeg Irriteert Hij Mij Geen Seconde

Deze BN'er is nog vaker op tv dan Ruben Nicolai en gek genoeg irriteert hij mij geen seconde

De meest irritante man van de Nederlandse televisie? Dat moet toch wel Ruben Nicolai zijn.

Met zijn eeuwige gegrinnik en platte grappen weet hij je binnen no-time op de kast te jagen. Maar er is één BN'er die hem nog lastiger te verdragen maakt: Jeroen van Koningsbrugge.

Jeroen van Koningsbrugge: de koning van de irritatie

Van Koningsbrugge is overal. Op maandag presenteert hij Linda's Mannen (SBS6), op dinsdag speelt hij mee in Flikken Rotterdam (NPO 1), op woensdag is hij te zien in Wie is de Mol? (AvroTros) en op donderdag zit hij aan tafel bij Jinek (NPO 1).

En dat is nog maar een greep uit zijn tv-werkzaamheden. Van Koningsbrugge is bovendien acteur, cabaretier en schrijver. Kortom: een one-man-show die het Nederlands publiek maar al te graag voorgeschoteld krijgt.

Waarom irriteert Jeroen van Koningsbrugge zo?

Wat maakt Jeroen van Koningsbrugge zo irritant? Is het zijn zelfingenomenheid? Zijn nep-lachen? Of zijn eindeloze stroom aan platte grappen?

Het is waarschijnlijk een combinatie van al deze factoren. Van Koningsbrugge komt over als iemand die zichzelf veel te belangrijk vindt en die continu de aandacht wil trekken. Zijn grappen zijn vaak ongepast en zijn pogingen om grappig te zijn, vallen meestal plat.

Toch is er één reden waarom ik Jeroen van Koningsbrugge niet kan uitstaan

Ondanks al zijn irritante eigenschappen, kan ik Jeroen van Koningsbrugge toch niet uitstaan. En dat komt omdat hij één talent heeft dat ik hem niet kan ontzeggen: hij is een uitstekende acteur.

In films en series weet Van Koningsbrugge zich volledig in zijn rollen te verplaatsen. Hij kan serieus en dramatisch spelen, maar ook komisch en luchtig. En dat is iets wat ik hem niet kan ontzeggen.

Conclusie

Jeroen van Koningsbrugge is een irritante BN'er, maar hij is ook een getalenteerd acteur. Ik zou hem het liefst van televisie bannen, maar ik kan niet ontkennen dat hij een aantal goede rollen heeft gespeeld.

Dus, wat vinden jullie? Is Jeroen van Koningsbrugge de meest irritante man op televisie? Of is er iemand anders die jullie nog erger vinden?


Comments